27 d’agost 2022

Goodline



Ja no em preguntis què vull ser de gran,
que jo què sé què poso per davant.
El que jo vull és ser forever young,
forever young, forever young.

Ja no em preocupa el què diguin de mi,
no hi puc fer res si el món m’ha fet així.
El què jo vull és ser forever jo,
forever jo, forever jo.

Una bala perduda seré,
una bala em van dir.
Una bala perduda vull ser,
i una bala seré.
Què m’importa si no et sembla bé,
si soc feliç així,
una veritat et puc dir:
una bala seh!

I’m in the goodline,
I’m in the goodlife.

Si em preguntes soc pólvora,
no m’importa què durarà,
treuré foc fins al final,
i si em busques no em trobaràs.

Passen els anys,
forta, dany rere dany fonc el pany,
vull ser qui volia ser d’infant,
no n’hi ha per tant.

A mí me dijeron que sólo importaba el dinero,
voy a hacer todo lo que quiero,
bailar como un sonajero,
viajar con o sin dinero
al son del viento.

I’m in the goodline,
I’m in the goodlife.