22 d’abril 2015

Volem guanyar



El peatge que t'insulta
El retard de rodalies
Amb el import d'aquella multa
Menjaríem 20 famílies

La pujadeta del lVA
Per ofegar la cultura
Per si a algú se li oblida
Que això és una dictadura

Si hem superat tot això
Sense deixar de ballar
És perquè ja em perdut la por
Em aprés la lliçó i volem guanyar

No hi ha pilotes de goma
Pels qui ens fan fora de casa
La tisora no perdona
I la banca sempre guanya

El senat esta senil
No hi ha estament més patètic
Té més puces que els de SGAE
Cobrant a un acte benèfic

He conegut a un regidor
I he posat l'altra galta
No sap escriure el seu nom
Però tampoc li fa falta

Ara no s'accepten queixes
I tot és tan relatiu
Que l'Otegi està entre reixes
I el Millet encara riu

Si hem superat tot això
Sense deixar de ballar
És perquè ja em perdut la por
Em aprés la lliçó i volem guanyar

Si hem superat tot això
Sense deixar de ballar
És perquè ja em perdut la por
Em aprés la lliçó i volem guanyar

És perquè volem guanyar
És perquè volem guanyar