07 d’abril 2015

Buscaré




De sobte el busco però no hi és,
de sobte el crido però no em sent.
Quan hi he renunciat, on l'hauré deixat?

De sobte el provoco però no em ve,
de sobte el desitjo intensament.
Quan serà apagat, on serà amagat?

Tot d'una me n'adono que no et tinc,
tot d'una és avui però sembla ahir.
Surt cara la vida si no hi ets amb mi.

Buscaré una raó de pes,
buscaré pel camí una drecera
sense mirar mai enrere.

Oh, oh, on ets?

De cop la raó em farà seguir.
No vull més promeses sense fi,
no més incerteses, no vull més neguits.

Tot d'una me n'adono que no et tinc,
tot d'una és avui però sembla ahir.
Surt cara la vida si no hi ets amb mi.

Buscaré una raó de pes,
buscaré pel camí una drecera
sense mirar mai enrere.

Buscaré allò que m'inhibeix,
buscaré pel camí una drecera,
saltaré questa barrera.

Però com he pogut, perdre,
perdre el meu somriure, perdre'l.
Vull recuperar-lo. On és?