23 de setembre 2021

Ara



Ara torna en mi tota la calma
Ara que la pluja ja ha passat
Semblo recobrar tota esperança
I és perquè tu estàs al meu costat
Tot aquest soroll que ara m'espanta
Va fugint si tornes a cantar
Tombes tots els murs amb la mirada
Fas que res em pesi al caminar
Com un cop d'aire, tu em portes la bona sort
Cantem sempre la tempesta entre tots dos

Tu fas que brillin estrelles
Les gèlides nits d'hivern
Tu fas que fugin les penes
Si al meu cap hi ha un bon merder.

Ara torno a veure-hi esperança
Ara que aquest vent ja va afluixant
Semblo recobrar tota la calma
Mentres la por i l'odi van marxant
Tot aquest soroll tan ple de ràbia
Passa a dins si em tornes a cantar
I en un dia gris de tramuntana
Ets el fil de llum que balla al mar
Com un cop d'aire, tu em portes la bona sort
Cantem sempre la tempesta entre tots dos

Tu fas que brillin estrelles
Les gèlides nits d'hivern
Tu fas que fugin les penes
Si al meu cap hi ha un bon merder.