04 de setembre 2021

Per tu



Quan s'enfonsa tot
Surten flors de les esquerdes
Els teus plors i els meus
Humitegen el terra.

La nostàlgia del moment
Vivim amb por de perdre
El teu foc i el meu
Fan l'amor a la guerra.

Si vas fins l'últim fanal
T'emportes l'aire i aprens
Tan si hi és com si no hi és
El teu perfum etern
Tots els dies iguals
No m'acaben servint de res
Tan si ve com si no ve
Em serveix un tros de cel

Quan s'enfonsa tot
Surten flors de les esquerdes
Els teus plors i els meus
Humitegen el terra.

La nostàlgia del moment
Vivim amb por de perdre
El teu foc i el meu...

Que les cendres de l'ahir ens han fet així
La remor va sentint cada cop que sento que visc
Quan ens toca i al fons no som més que dos caps que caminen.
Si s'estima un cop més, un cop més que s'estima la vida.

Per tu, per mi
Xutarem les pedres del camí.
Per tu, per mi
Xutarem les pedres del camí.
Per tu, per mi
Xutarem les pedres del camí.
Per tu, per mi
Xutarem les pedres del camí.

Per tu, per mi
Si s'estima un cop més, un cop més que s'estima la vida.
Per tu, per mi
Quan ens toca i al fons no som més que dos cors que caminen.

Quan s'enfonsa tot
Surten flors de les esquerdes
Els teus plors i els meus
Humitegen el terra.

La nostàlgia del moment
Vivim amb por de perdre
El teu foc i el meu...