23 de juliol 2021

Queda't amb mi



Tenia tantes ganes de poder trobar-te
Que no me'n vaig adonar
Tot el temps que vaig passar buscant-te
Va ser impossible de controlar

Tot es torna fosc
Mentre t'allunyes
sense donar-me explicacions

Queda't amb mi, queda't amb mi
Sé que et trobes molt lluny d'aquí
Queda't amb mi, queda't amb mi
Des que no hi ets
Enyoro despertar
Saber que estàs al meu costat
Enyoro despertar
Sentir que tot és com abans

Tot el que ahir em donava un nou motiu per veure't
Ara és una objecció
Sóc conscient que no tinc més a perdre
Però no és així com funciona el joc

Quan em pregunto què puc fer per tornar enrere
No és per casualitat
Saps que si algun dia et torno a veure
No et diré que no
Diguem que m'abraçaràs com sempre
Que no és tan sols un record
Deixa una porta oberta
Que jo faré la resta

Sé que et trobes molt lluny d'aquí
Sé que et trobes molt lluny de mi
Sé que et trobes molt lluny d'aquí
Però quan tornis queda't amb mi