09 de juliol 2021

M'ha passat a mi



Alguna cosa m'ha passat a mi

I tu eres allà, i no m'ho podia creure,
Volia explicar-te, totes les meves emocions.
Veient els teus ulls, que no em miraven a mi,
Ja estava cansada, de tot el que podia succeir.
Però ara he de dir, que hi ha una cosa plaent en mi,
Els errors i els retrets desapareguts,
Finalment han fugit d'aquí.

Alguna cosa m'ha passat a mi

I tu t'explicaves, i jo vaig entendre
Que allà on tu anaves no era el millor lloc per mi
Veient els teus ulls que no
Em miraven a mi,
Ja estava cansada i no ho volia repetir.
Però ara he de dir, que hi ha una cosa plaent en mi,
Els erros i els retrets desapareguts,
Finalment han fugit d'aquí.

Alguna cosa m'ha passat a mi
Les darreres llàgrimes vessades, són llàgrimes del record,
Les primeres eren de por, després llàgrimes de dolor.
I des d'avui, són llàgrimes d'un record llunyà...

Alguna cosa m'ha passat a mi