19 de maig 2020

Sense tu



Quan et veig venir de lluny
Ja no puc pensar en res
Sols en tu, sols en tu
Sols en tu

Ja no puc dissimular
que se'm nota el que sent
pense en tu, pense en tu
pense en tu

I si fores tu la que buscava
No em perdonaria mai no
haver-t'ho dit

El teu somriure
il·lumina les nits en què no puc dormir
El teu somriure
em permet despertar-me

El teu somriure
il·lumina les nits en què no puc dormir
El teu somriure
em permet despertar-me

cada matí, cada matí, cada matí

És que m'entristeix saber
que ja no ens veurem mai més
sense tu, sense tu, sense tu

Tu faràs el teu camí
jo mentre no estaré ací
a l'abril, a l'abril
d'aquest any

I si fores tu la que buscava
No em perdonaria mai no
haver-t'ho dit

El teu somriure
il·lumina les nits en què no puc dormir
El teu somriure
em permet despertar-me

El teu somriure
il·lumina les nits en què no puc dormir
El teu somriure
em permet despertar-me

cada matí, cada matí, cada matí

I si poguera tornar a aquell moment
en què baixaves les escales del metro corrents,
Et promet, que hauria mantingut la mirada

El teu somriure il·lumina les nits en què no puc dormir
El teu somriure, em permet despertar-me, cada matí.