22 de maig 2020

Deixa de pensar



La música et transporta un altre cop
Sent com el ritme t'envaeix el cos
Sé que no puc viatjar en el temps
Que no tot es compra amb diners
Però aquesta nit ens queda tant per fer

Jo ballaré per ser la reina
Tu ballaràs per la conquesta

Deixa de pensar
Si no vols que es faci tard
Que la vida és el que passa
Mentre vas fent altres plans
Deixa de pensar
Jo t'ensenyaré a volar
Que la vida és el que passa
Mentre vas fent altres plans

Deixa de pensar
Que no es faci tard
Que la vida és el que passa
Mentre vas fent altres plans...

El llums s'han apagat un altre cop
Jo vull sentir-te encara més a prop
No vull que em facis perdre el temps
No penso córrer si no vens
Que aquesta nit no dura eternament

Jo ballaré per ser la reina
Tu ballaràs per la conquesta

Deixa de pensar
Si no vols que es faci tard
Que la vida és el que passa
Mentre vas fent altres plans
Deixa de pensar
Jo t'ensenyaré a volar
Que la vida és el que passa
Mentre vas fent altres plans

Deixa de pensar
Que no es faci tard
Que la vida és el que passa
Mentre vas fent altres plans

I ballarem tota la nit
Seguint el ritme fins al llit
Cavalcarem en un sol crit
Que digui Oh la la

Deixa de pensar
Si no vols que es faci tard
Que la vida és el que passa
Mentre vas fent altres plans
Deixa de pensar
Jo t'ensenyaré a volar
Que la vida és el que passa
Mentre vas fent altres plans

Deixa de pensar
Que no es faci tard
Que la vida és el que passa
Mentre vas fent altres plans