24 de maig 2020

Decisió




Ei, ei, tu, tu, sóc tot consciència, et parlo de decisió, fermesa i convicció
Ei, ei, tu, tu, sóc tot consciència, et parlo de decisió, fermesa i convicció i em dic.
I em dic no hi pensis més, que se't desborda, i cau avall, tot cau avall.
No hi ha prou mans per agafar-te a aquestes cordes per trepar uns murs tan alts.
I t'he de dir que jo et busco, però no et trobo, on t'amagues?
I On ets i on ets i on ets? Diga'm on ets, jo et vindré a buscar!

I agafat fort, agafa't fort! Planta els peus a terra ferma
Agafa't fort, agafa't fort agafa't fort! La lluita interna sols comença
Aah... i tu ets aquí, aquí amb mi...
Aah... i tu ets aquí, ets amb mi però ets aquí... amb mi...

I et dic troba el que vols, surt a buscar-ho i a cada pas, fas un pas més
Ni el vent més fort pot desviar la trajectòria de la fletxa del guerrer
I t'he de dir que jo et busco, però no et trobo, on t'amagues?
I on ets i on ets i on ets? Diga'm on ets jo et vindré a buscar!

I agafat fort, agafa't fort! Planta els peus a terra ferma
Agafa't fort, agafa't fort agafa't fort! La lluita interna sols comença

Ei ei, tu, tu, sóc tot consciència, et parlo de decisió fermesa i convicció, ei, ei, tu, tu sóc tot consciència i em dic... (pont percussió)
La raó que tens per triar, per decidir, és un dret no afegit molts cops condicional i complicat.
La raó que tens per triar... és un dret no afegit...
Ei Ei tu, tu, sóc tot consciència et parlo de decisió, fermesa i convicció, la lluita interna sols comença.