30 d’agost 2017

Un pinyol



Un pinyol de pomanyela,
un pinyol com un codony,
un pinyol per na Miquela,
que ha robat es meu amor.
Es ninet diu a sa nina:
"no me deixis tot solet,
que m'has fet una ferida
per on raig es meu coret".
M'en vaig cantant sa cançó des pinyol moguent tots es meus ossos,
vaig remenant també es cul per enrera i envant,
sembla que em faci a trossos.
Caic dins un ritme sensual,
cap a dins un fondal,
quina marxeta!
No voldria aturar mai,
si estic sa com un gra d'all,
cantaré sa cançoneta...
Un pinyol de cirereta,
un pinyol d'albercoc verd,
un pinyol per na Pereta,
si ella ho vol, quin pinyolet!
Un pinyol de pomanyela,
un pinyol com un codony,
un pinyol per na Miquela,
que ha robat es meu amor.
Es ninet diu a sa nina:
"no me deixis tot solet,
que m'has fet una ferida
per on raig es meu coret".
M'en vaig cantant sa cançó des pinyol moguent tots es meus ossos,
vaig remenant també es cul per enrera i envant,
sembla que em faci a trossos.
Caic dins un ritme sensual,
cap a dins un fondal,
quina marxeta!
No voldria aturar mai,
si estic sa com un gra d'all,
cantaré sa cançoneta...
Un pinyol de cirereta,
un pinyol d'albercoc verd,
un pinyol per na Pereta,
si ella ho vol, quin pinyolet!
Un pinyol de cirereta,
un pinyol d'albercoc verd,
un pinyol per na Pereta,
si ella ho vol, quin pinyolet!
Un pinyol de cirereta,
un pinyol d'albercoc verd,
un pinyol per na Pereta,
si ella ho vol, quin pinyolet!