14 de maig 2020

Més fàcil




Tot lo dia tombat,
te despertes quan vols,
a n'es cantó de's sofà,
marques es teu redol.

I puc sentir es teu batec,
Que tot lo dia m'ha esperat darrera es portal,
no fa molt que te conec
però ja sé que ets més fidel que un humà

Tu vas donant voltes
i jo te vaig repetint
no t'allunyis, no t'en vagis,
queda't ben a prop de mi.

No crec que mai pugui sentir-me més estimat
observat per aquests ulls
protegit pes teus lladrucs
abraçant-me es dies de fred a n'es teu pit llis i pelut.

Amb sa teva amistat
sa vida és molt més fàcil,
sa vida és molt més fàcil,
Mai hi haurà res que mos pugui separar

Amb sa teva amistat
sa vida és molt més fàcil,
sa vida és molt més fàcil,
Vas despertant sa meva part animal

Passaran molts més anys,
i esper que tu i jo encara visquem (poguem envellir) plegats,
a un troç de terra o ben enmig de sa ciutat
davall un pont, o a n'es carrer, mentre tu hi siguis la resta m'és igual.

I me veus, i que fas? Me mires com si fos un Àngel baixat del cel
tu vius sense remordiments que et puguin fer mal.
Tan natural, tan animal, tan adorable que m'embafes de pau.

Amb sa teva amistat
sa vida és molt més fàcil,
sa vida és molt més fàcil,
Vas despertant sa meva part animal

Amb sa teva amistat
sa vida és molt més fàcil,
sa vida és molt més fàcil,
amb tu.