13 d’agost 2022

A prop dels déus



No hi ha cap demà
Cap camí que pugui imaginar
Quin serà l'al·licient
Quan se'n vagi la gent
Que pugui tornar a fer-me volar.
No sé què ho va fer
Quan va començar quin va ser el primer
Aquest intent valent
Ni aquest sentiment
Són tantes nits
Amb els ulls humits
I crits fent-nos volar pel cel
Vull parar el temps
I vull fer-vos eterns
No sé com podré
No tinc molt clar com me'n sortiré
Quants cops hem palmat
I ens heu ressuscitat
No sé com us ho tornaré
Guanyats mil combats
Tants kilòmetres hem fet plegats
No sé si estem desperts
O tinc els ulls oberts
No sé si estic bé
No sé demà a on em despertaré
Passo de zero a cent
Segons com bufa el vent
Quin preu serà el que pagaré
Sóc com un soldat
Que sobreviu sempre a cada combat
I sé que a cada assalt
S’acosta el meu final
I estem a prop dels Déus!