05 d’agost 2022

Bye bye



I say hi, you say bye bye
I say hi, you say nana
I say hi, you say bye bye
I say hi tell me why why

Diuen money mana,
money mana, money
You say bye bye

A la bim a la bam a la voravia,
un pasito pa’lante com la Maria.
Esperant el teu tren jo m’hi floriria,
és tan fàcil tirar-me a la mala vida…
És més fàcil tirar-me a la bona vida,
un pasito pa’lante com la Maria.

Pots forrar una montanya d’or,
falta d’amor, falta la sort.
Plorava que plorava cara al vent,
ens pot faltar el valor però ens sobren els motius
per fer-li cas al cor.

I say hi, you say bye bye
I say hi, you say nana
I say hi, you say bye bye
I say hi tell me why why

Diuen money mana,
money mana, money
You say bye bye

Sóc feliç sobrevolant el cel prohibit
sobrevius com un estel amb un desig.
Pel bon camí hi ha una moneda amb dues creus,
hi ha una por que m’agafa els peus,
no es pot tornar a viure el que visc,
you survive bye.

I say hi, you say bye bye
I say hi, you say nana
I say hi, you say bye bye
I say hi tell me why why

I say hi, you say bye bye
I say hi, you say nana
I say hi, you say bye bye
I say hi tell me why why
I say…

Pots forrar una montanya d’or,
falta d’amor, falta la sort.
Plorava que plorava cara al vent,
em pot faltar el valor però em sobren els motius
per fer-li cas al cor.