28 de novembre 2020

Mandarines



No sempre es de dia o no queden pomes
o he perdut el ritme de les hores.
Menge moltes mandarines i aguante
però no em sobren les forces.

Des que tu faltes no vaig tant al cine
i han passat més coses que voldria dir-te,
per exemple que et recorde,
que aprenc a cuinar
i que em costa riure.

La mar guarda del naufragi mariners i tresors
i torna parracs i ossos de màstil.
L'amor sempre és un miracle però fa mal
quan els records retornen al cap
com tornen les ones.

Tinc alguna història que ha tocat al timbre
i una bici nova d'alumini
que m'ajuden i em fan moure,
respire però tinc ganes de ploure.

La mar guarda del naufragi mariners i tresors
i torna parracs i ossos de màstil.
L'amor sempre és un miracle però fa mal
quan els records retornen al cap
com tornen les ones.

Ja s'ha tancat la porta de la casa del cor
i en una caixa forta tinc la meua clau.
Qui saps si tens la forma per a obrir-la de nou,
però se tornes porta les pomes
i torna'm la còpia de la clau.