29 de juny 2012

M'agrades tu




El món no para de girar, el temps corre, no espera.
I el que no passo amb tu, s'esvaeix i em desespera.
Dormir al teu costat ha de ser una bogeria,
per això intento aconseguir-te
i ho provo fen-te bruixeria.

Tu m'agrades, m'agrades tu.
M'agrades tu!

Dents de tauró i de serp esmicolo en una sopa.
Hi afegeixo el cervell d'una eixerida granota.
I em fa tant mal la mà, remenant tot el sant dia,
que ara ja puc pronunciar l'encanteri amb alegria.

Tu m'agrades, m'agrades tu.
M'agrades tu!

Sortiu del vostre cau,
bruixes, mags i encantadores.
Ajudeu-me, si us plau, a poder-li robar el cor.
Sortiu i desplegueu amb força els vostres poders
i feu que a tot arreu ella sempre estigui en zel.

Que quan em miri pensi: "collons, quin tros de paio!"
Que vegi en mi el Travolta
que la treu a la pista i mentre balla la conquista.

Tu m'agrades, m'agrades tu.
M'agrades tu!