19 de novembre 2020

Innocents



Vull agafar-te la mà i retrobar el camí
Vull dur-te amb mi fins la fi de l'univers
Vull caminar sense pors i atrapar el destí
Vull viure així fins a la fi dels temps

Vine al meu regne
Viuràs un esclat de vida immens
Som aires de festa
Som aquest instant
Ho sé
Som viu encant
Som innocents

Vull levitar fent l'amor i acabar embogint
Vull adormir-me sentint la teva pell
Vull despertar-te amb petons i escoltar el teu pit
Vull ser feliç i no patir mai més

Vine al meu regne
Viuràs un esclat de vida immens
Som aires de festa
Som aquest instant
Ho sé
I amb viure ja ho tinc tot
Som aires de festa
Som aquest instant
Ho sé
Som viu encant
Som innocents

Vine al meu regne
Viuràs un esclat de vida immens
Som aires de festa
Som aquest instant

Vine al meu regne
Viuràs un esclat de vida immens
Som aires de festa
Som aquest instant
Ho sé
I amb viure ja ho tinc tot
Som aires de festa
Som aquest instant
Ho sé
om viu encant
Som innocents