12 de novembre 2020

Festa de qui menja humans



Vaig cap a un funeral
S'ha mort una rata
Vam tenir amistat
Veig tres rates plorant
Damunt una tomba
De fems i pedaç

Benvinguts a sa festa de qui menja humans

Merda! Ses rates m'agafen
Són altes com arbres
I fortes com cabres
Que cony volen de jo
Me tiren a un racó
Ei Bep! tu per aquí
Joder ja no tens dits

Benvinguts a sa festa de qui menja humans

Sembla que esperaran a diumenge
Ni puta idea de perquè
Però les sent grinyolar

En Bep xerra de llum i sortides
Mirant com te ses ferides
Millor estaria callat

Benvinguts a sa festa de qui menja humans
Si surt d'aquí promet ser un servidor de Déu
Escamparé es seu nom i no em sabrà greu
Benvinguts a sa festa de qui menja humans

Cinc anys i encara me donen
Menjar faig 100 quilos
Amb sa carn mai fan bromes
D'en Bep hi queden ets ossos
Me'n vaig per fi arriben
I m'arrabassen a trossos

Benvinguts a sa festa d'es qui menja humans
Benvinguts a sa festa d'es meu funeral
Benvinguts a sa festa d'es qui menja humans