02 d’octubre 2019

Jo dic sí



El llarg hivern s'està acabant
les paraules d'abans i la por han marxat
tempestes de somriures
tempestes de petons
portem al nostre cap un nou món

camins, places i carrers
lo riu valent, el ponent daurat
el sol, a mar obert
els cims del nord ballen amb el cel

a estimar jo dic sí
a la terra jo dic sí
amb coratge i pas ferm
el millor està per venir

a somiar jo dic sí
a ser lliure jo dic sí
amb coratge i pas ferm
avancem tots decidits

viurem el temps de sega
amb la teva mà dreta
i amb la teva mà esquerra

hem deixat de veure el pa blanc
perquè sempre ha estat només negre

camins, places i carrers
lo riu valent, el ponent daurat
el sol, a mar obert
els cims del nord ballen amb el cel

a estimar jo dic sí
a la terra jo dic sí
amb coratge i pas ferm
el millor està per venir

a somiar jo dic sí
a ser lliure jo dic sí
amb coratge i pas ferm
avancem tots decidits