10 de novembre 2017

Entre els dits



No busco resoldre el punt i a part
ni desfer-me dels meus dubtes
Però sense voler-ho t'has clavat
dins d'un òrgan que ara temo.

M'embruixes les ganes de provar
i de tastar-te a la penombra
I des d'un altra banda em fas brullar
el que dins meu ara guardo.

i vas... temptant la sort
Em busques quan ja ha sortit la lluna
m'hipnotitzes amb detalls precuinats
Saps que et funciona l'aventura
de saber que ja estic bé en l'anonimat.

Vas... temptant la sort
Tan tendre i sensual
T'estava esperant...
Potser és que necessito vendre
part dels meus encants
I no pensar tant.
Creuar la frontera
Temptant la sort

Accepto no rebre un mes enllà
si et trontolla l'existència
m'inclino a voler dissimular
el desig i l'insistència,

i perquè no llençar-me al teu coixí
i que m'alteris les mirades
els dits passaran pels descosits
mantindrem la boca serrada.

i vas... temptant la sort
Tan tendre i sensual
T'estava esperant.
Potser és que necessito vendre
part dels meus encants
i no pensar tant.
Creuar la frontera...

Tan tendre i sensual
T'estava esperant.
Potser és que necessito vendre
part dels meus encants
i no pensar tant...
Creuar la frontera

Temptant la sort
Temptant la sort
Temptant la sort