16 de novembre 2017

Cavall estable




Tinc una vida amable,
sóc un tio fantàstic,
tinc mil amics perfectes,
tinc un amor atòmic.

I no, no em diguis que no
perquè m'ho vull creure.
Tothom es creu especial
i tots som iguals.

Tothom pateix i estima,
tothom vol dir que està bé,
tothom s'esforça i creu,
en tot el que vol fer i

Ningú, vol mal als que vol.
No vols estar sol.
Tothom es creu especial
i tots som iguals.

Saps el que tens,
el que vols,
el que sents,
i mai el que tindràs.

Guarda els moments.
Fes cançons,
Fes petons...

Balla!
Balla amb el cor
per si demà no pots.

Ballo!
Ballo amb la sort
de poder ballar avui.

Tinc una vida estable
Porto el cavall a "dintre"...
tinc mil amics perfectes,
tinc un amor atòmic.

I no, no em diguis que no
perquè m'ho vull creure.
Tothom es creu especial
i tots som iguals.