31 de juliol 2015

No hi ha ningú



Jo que m'he volat a les mirades
quasi sempre i de vegades
sense arribar a la pell.
A mi que ni em va ni em ve d'una rialla
quasi sempre m'atabales
m'enfilo amb un cop de vent.

No hi ha ningú que m'entengui com tu
que m'agafi com tu
i m'escalfi de matinada.
No hi ha ningú que m'entengui com tu
que m'agafi com tu
i m'escalfi de matinada.

De la misèria que ens apaga
sen's amaga la baralla
que encara queda per fer.
Ara que hem entès que el que ens ballava
era cosa d'una flama
un avís que mira el remei.

No hi ha ningú que m'entengui com tu
que m'agafi com tu
i m'escalfi de matinada.
No hi ha ningú que m'entengui com tu
que m'agafi com tu
i m'escalfi de matinada.

No hi ha ningú que m'entengui més
no hi ha ningú no hi ha ningú
no hi ha ningú que m'entengui més.