12 de juliol 2015

M'encanta simplement




Per totes les copes de vi i les nits
Per tots els sopars que hem compartit
Sortides amb cotxe envoltat d’amics
Tornant a les tantes del matí

Imatges d'indrets idíl·lics visitats
Ressaques als dinars familiars
Tot l'amor que he repartit i el que m'han servit
Les nits que hem emprenyat els veïns

Agafant la copa
I amb el braç alçat

M'encanta simplement

Totes les cançons que m'ericen els pèls
Els passos de ball que he desprès
Cigarros embolicats sovint perfumats
Les nits que he dormit al teu costat

Agafant la copa
I amb el braç alçat

M'encanta simplement
Duc un somriure permanent
Pel què hem viscut, pel què hem de fer

Em corre per dintre i em bombeja el cor
La vida m'estima i m'agrada tot

M'encanta simplement
Duc un somriure permanent
Pel què hem viscut, pel què hem de fer