18 de juliol 2015

Un pam de nas



Les noies canten dins dels cotxes cançons de moda a plens pulmons
L'acromatòpsia no em deixa veure l'art dels quadres de Van Gogh
Tant se me'n fot la Superbowld
I el teu posat amb distorsió

M'he quedat amb un pam de nas
M'han donat molt bé pel sac
He copsat les opinions
I me'n torno a l'estació
M'he quedat amb un pam de nas
He viscut lluny del balcó
Tanco amb clau les emocions
I me'n torno a l'estació

Les noies canten dins dels cotxes cançons de moda a plens pulmons
Tant se me'n fot el teu gran cul
I els magazins de tendències cool

Amb el cor encongit, tot desmaiat
Amb el record dels sospirs, amb la realitat
Amb el motor a punt, amb els deures fets
Amb totes les pinces dins del cistell

M'he quedat amb un pam de nas
M'han donat molt bé pel sac
He copsat les opinions
I me'n torno a l'estació
M'he quedat amb un pam de nas
He viscut lluny del balcó
Tanco amb clau les emocions
I me'n torno a l'estació

Les noies canten dins dels cotxes cançons de moda a plens pulmons