01 d’agost 2015

M'he trobat



M'he trobat en un racó del món,
M'he trobat aquí tot sol.
M'he trobat en un racó del món,
He trobat que no sé ni on sóc.

Cada vespre esperant a ser un cop més,
un senzill feliç bri d'aire del no res.

M'he trobat en un racó del món,
M'he trobat aquí tot sol.
M'he trobat en un racó del món,
He trobat que no sé ni on sóc.

He dormit a les pallisses,
entre estrelles adormides
i he cridat a les muntanyes que mai s'apagui la flama.
He passat per mil cantines
i he fingit que tu em seguies oblidant-me d'un petit detall.

M'he trobat en un racó del món,
M'he trobat aquí tot sol.
M'he trobat en un racó del món,
He trobat que no sé ni on sóc.

He escapat de les fugides,
m'he cansat de ser tan lliure
i crec que ja he tocat sostre.
Ja ho començo tot pel postra
i he ballat amb les petjades que deixaves quan marxaves,
ploro i sento com s'esberla tot.

Cada vespre esperant a ser un cop més,
un senzill feliç bri d'aire del no res.
Calma i venç la hipocresia,
pensa que tot és mentida.
Troba el teu racó de gloria,
reserva un lloc a la historia i quan tot això s'acabi,
i quan tot això rebenti pensaràs en el bonic detall.

M'he trobat en un racó del món,
M'he trobat aquí tot sol.
M'he trobat en un racó del món,
He trobat que no sé ni on sóc.