19 de juliol 2022

Perduda a l'aigua



Enmig de la tempesta, girant amb l’huracà,
veiem l’ombra d’una ona gegant.
Es trenca la coberta, no podem ni cridar,
tot ha passat en menys d’un instant.

Tan sols puc nedar, lluitant amb el mar.
Només puc nedar i a terra arribar.

Oh Estic perduda a l’aigua.
Oh Vaig caure sola al mar.
Oh A sota hi tinc l’abisme.
Oh I al voltant l’oceà.

Voldria tornar enrere, però ara ja és massa tard
Ja he tastat l’aigua de sal.
Mano a l’illa de plàstic i a les bèsties del mar
Ja he perdut del tot el cap, ha!

Tan sols puc nedar, lluitant amb el mar
Només puc nedar i a terra arribar

Oh Estic perduda a l’aigua.
Oh Vaig caure sola al mar.
Oh A sota hi tinc l’abisme.
Oh I al voltant l’oceà.

Tan sols puc nedar, ningú em vindrà a buscar
Potser no moriré, doncs les sirenes m’han pres.

Oh Estic perduda a l’aigua.
Oh Vaig caure sola al mar.
Oh A sota hi tinc l’abisme.
Oh I al voltant l’oceà.