04 de juliol 2022

Herbabona



Ets filla d'una estrella
Ets flama dolça i bella
Ets una onada d'espuma i de sal

Ets la lluna plena
Ets un tro de primavera
Sota la pluja t'he estat esperant

Ets d'or i d'herbabona
La teva veu la duc al meu cor.
Ets d'or i d'herbabona
La teva veu la duc al meu cor.

Quan veig la teva espurna
Et respiro dintre l'urna
I em recordes tots els meus racons

Ara em sento ben lliure
Em despertes un somriure
I t'apoderes del meu present

La pluja a la finestra
I un esbós en un paper
No sóc capaç d'escriure
Ni ordenar els meus sentiments

El fum de l'herbabona
Navegant pel meu carrer
Perquè tothom s'entesta
En dir-me que és el que he de fer.

La llum del teu capvespre
Es va apagant molt lentament
La nit ja es ben entrada
Ja arribat el meu moment

El fum de l'herbabona
Navegant pel meu carrer
Cada dia que passa
Tinc més clar el que he de fer