30 de maig 2022

Mil cançons



Recordo amb màgia aquell vespre,
Que tu em vas vindre a buscar,
Estava assegut a la plaça, tot sol,
Amb aquell paper en blanc a la mà.

Tots dos intentàvem escriure,
El somni que junts vam somiar,
Paraules que sota la pluja canviaven
al ritme el seu significat.

I tot mirant per la finestra,
Observant com la pluja cau,
Escoltant la nit com canta
i no et tinc al meu costat.

Somiarem, ballarem, cantarem mirant-nos la pluja
Fent veure que res no ha passat, fent veure que no t'he estimat.

I viurem en mil cançons,
pintarem una rialla al món,
ballant entre llums i colors

I viurem en mil cançons,
escriurem com ser feliços
buscarem nous horitzons

Tu em vas trobar la mirada,
I jo te la vaig regalar,
Vam néixer de nou en un dia on la lluna
Brillava més forta que mai.

Quan penso en totes les paraules,
Que aquell vespre tu em vas donar
Intento trobar la manera de creure
El somni que junts vam somiar.

I tot mirant per la finestra,
Observant com la pluja cau,
Escoltant la nit com canta i no et tinc al meu costat.
Somiarem, ballarem, cantarem mirant-nos la pluja,
Fent veure que res no ha passat, fent veure que no t'he estimat.