26 de maig 2022

Fitness, fitness



Avui m'he mirat
i lo que he vist no m'ha agradat,
es meu careto i sa meva grassa
m'han fet despertar.
Es jack i es nas s'han d'acabar,
tot ja és història
i és que avui mateix
m'apunt a n'es gimnàs.

En es meu cas
tenc sa sort de sortir
amb un pivonàs,
però sé que si deix es brou
mai més la veuré.
Ho saps que ho sé,
que estic fet malbé,
però ho tenc que fer
o en aquest pas me podriré.

Fitness, fitness
fitness, fitness

pesa per amunt, pesa per avall,
no puc aturar, estic encegat,
faré mil abdominals,
mancuernas, flexions,
dominades, i press.
Tot sigui perquè me quedin
es músculs d'acer.

Me pens que m'he passat,
me sent com un armari empotrat,
amb es mirall davant
me mir i m'assemblo a un croissant
inflat, petat, ciclat, ben enganxat
i és que flipes en tres mesos
com m'he transformat.

Fitness, fitness...

No aturaré mai de fer

fitness fitness...

Si trobes que la cosa no rula
quan lo que vols és posar-te
com una mula,
jo ara m'he passat a sa proteïna
i és que antes me fotia farina
i ara me fot creatina.

Fitness, fitness...

I és que continuaré fent

fitness, fitness...