13 de maig 2022

El que vull dir



En els mals moments
és millor dormir i no sentir.

El que va passar quan ens vam trobar,
no ho sé oblidar.

Amagar el cap a sota el coixí
i pensant en com jo t’ho podria dir,
per fi.

No sé ni quan ni com,
no sé ni què ni a on,
només sé que som dues gotes en el mar
que un dia s’han trobat
per casualitat.

Esperant que trobis el teu camí,
que jo sé que et portarà fins aquí,
amb mi.

Diguem quan podràs decidir
que vols estar sempre amb mi,
per fi amb mi.
Deixa’t guiar pel teu destí
i si no et porta aquí
una petjada fosca quedarà ben clavada
al meu cor.

Vine amb mi o perdo la partida.
I el que et vull dir és t’estimo.

Sempre t’he buscat
fins que me n’he adonat
que et tinc al costat.

I quan t’he trobat
no he aprofitat l’oportunitat.

Adonar-me'n que el teu cor està ocupat,
no em fa dubtar,
penso lluitar sense parar,
tot per tu.

Passen hores, passen dies,
passen mesos, passen anys.

Tanta espera em desespera,
veig que el temps es va esgotant,
i el que et vull dir és...

Diguem quan podràs decidir
que vols estar sempre amb mi,
per fi amb mi.
Deixa’t guiar pel teu destí
i si no et porta aquí,
una petjada fosca quedarà ben clavada
al meu cor.

Vine amb mi o perdo la partida.
Vine amb mi que tu ets la meva vida.
I el que et vull dir és t’estimo.