20 d’octubre 2021

Les xiquetes de hui en dia



Les xiquetes de hui en dia
volem més un gat que un nòvio,
tu em vas dient: la xicona,
quan jo t'anomene: el rotllo.
Quan jo t'anomene: el rotllo,
i em dedique per la nit
a pintar pels murs del poble
mi coño te folla a ti.

Em vols, em vols, dius que em vols
i que vols que em case amb tu
i jo somric i conteste:
ningú pertany a ningú.

Les xiquetes de hui en dia
no li fem cas ni a ma mare,
quan ens diuen: torna prompte,
ens quedem tancant la rave.
Ens quedem tancant la rave,
podeu ahorrar-vos les copes.
Les fadrines de vint anys
hui volem dormir a soles.

Em vols, em vols, dius que em vols
i que vols que em case amb tu
i jo somric i conteste:
ningú pertany a ningú.
Aixina canten la jota
les filles, mares i iaies
que van ensenyant les dents
a un món que intenta domar-les.

Eres perdigot, eres perdigot
que piques i voles.
Eres més bonico, eres més bonico
que totes les coses.
Eres perdigot, eres perdigot
que voles i piques.
No eres tan bonico, no eres tan bonico.
T'hem calat les xiques!