06 de setembre 2020

Un home



Si tu cerques un home que sigui un poeta i es faci estimar
que t'escrigui missatges d'amor cada dia i a cada instant
que te compri flors i les emboliqui amb paper daurat
que les dugui a ca teva amb un anell de boda i un paper firmat.

Si tu cerques un home que sigui un atleta amb cul de gimnàs,
que s'empasti sa cara amb nutrients de farmàcia i crema hidratant
que no tengui panxa, que no tengui barba, i no se palpi es nas
que xerri de moda i de tendes de roba, un tipus elegant.

Si vols un home interessant
(Un home de profit)
que et dugui a sopar
(Un home de profit)
Un home pentinat
(Un home de profit)
a un restaurant ben car
(Un home de profit)
un home perfumat
(Un home de profit)
Un bon metrosexual

Ja el pots cercar enfora, perquè reina meva, aquest no som jo

Si tu cerques un home amb un cotxe fantàstic i un "turbo" brillant
que arribi a s'entrada de sa discoteca fent-lo derrapar
que tengui un "subbufer" i que a totes hores el faci sonar.
que pegui una galtada a n'es tio "xungo" que t'està mirant.

Si vols un home interessant
(Un home de profit)
que et dugui a sopar
(Un home de profit)
Un home pentinat
(Un home de profit)
a un restaurant ben car
(Un home de profit)
un home perfumat
(Un home de profit)
Un bon metrosexual

Ja el pots cercar enfora, perquè reina meva, aquest no som jo

Jo vodria cantar-te i voldria ballar-te a ritme de's vent,
voldria cuidar-te i sempre rodejar-te de bons aliments,
voldria animar-te, i ben fort abraçar-te quan no estiguis bé
que et sentis ben lliure i encenguis s'espurna dels teus sentiments.