23 de setembre 2020

Quadrant cançons



He sentit com si tot fos enyorança
I he viscut con si no hi hagués esperança
En arribar a la vall
Ho he trobat tot cap per avall
I m'han dit que havies fugit
Amb un estudiant de Belles Arts
I de record m'havíeu deixat un teu retrat
Havíem rigut quan anàvem cap a França
M'havies dit 'Tout c’est bien, no passis ànsia'
Però al final van treure el cap
Amenaçants, les guillotines
A la plaça del mercat
Sense números ja pel ball
Tot just havent desmuntat l'envelat
I més d'un m'ha dit que per acabar així
Potser millor no haver mai coincidit
I ara em passo els dies estudiant Finances
Comptant cançons, quadrant acords i reposant-me
Els dvd's originals
D'aquelles pelis orientals
Que miràvem plegats
Jo et preguntava 'Què ha passat?'
I tu em deies ‘Res, tampoc ho he entès, però molen tant!’