25 de setembre 2020

Barba llarga



Sembla increïble
Però ha passat
Tothom es enfora
Tot sol he quedat
Ahir va ser raro
Va ploure pardals
Es sol no es posava
Bullia la mar

1000 bulldogs francesos
2000 ara ja
Esperen que surti
M'hauré d'amagar
Carrec sa pistola
Amb bales d'estany
Menjar a sa motxilla
Al menys per un any

Companys estranys
Dalt ses muntanyes
No em trobaran
I amb sa barba llarga
Vaig dibuixant
Es passat

Tot està tancat
Està destrossat
Sa gent no ha quedat
Tot sol m'han deixat
Què veig

Un ase me mira
Jo veig un cavall
Seràs companyia
Tu xerres jo call
Per anar amunt i avall
Fugir si fa falta
Atacar si ens fan mal

Excursions mal pagades
Suvora es barrancs
Si caus digues antes
Hauries de saltar

Veig llum a una casa
Tu queda amagat
Entraré per darrera
Serà un susto d'infart

Un quart no és tard
Dalt ses muntanyes
No em trobaran
I amb sa barba llarga
Vaig dibuixant
Es passat

Tot està tancat
Està destrossat
Sa gent no ha quedat
Tot sol m'han deixat
Tot esta tancat
Està destrossat
Sa gent no ha quedat
Tot sol m'han deixat
Què veig

No et moguis al·lota
T'estic apuntant
Dispar a ses coses
Quan no se allà on van
Deixem que et demani
Que hauríem de fer
I mentres m'ho contes
Podem fer es cafè

Ja fa molta estona
Que açò va passar
Ara tenc família
I un ase ensenyat
Amb sa barba llarga
I un palo cremat
Vaig deixant sa història
Des nostre passat

Es conte ha acabat
Dalt ses muntanyes
No em trobaran
I amb sa barba llarga
Vaig dibuixant

Es passat
Tot està tancat
Està destrossat
Sa gent no ha quedat
Tot sol m'han deixat