31 de gener 2020

Tancs



"Saps que la vida té un principi i un final,
jo ja estic fora però la teua està acabant"
Allí em parlava demanant-se un altre rom
mentre a la tele el president ens ho furtava tot
mirant cap a una altra part.

"El rock'n'roll és un niu de covards,
ningú es queixa, els egos s'alimenten.
Mai voràs cap acció exemplar
mentres tinguen les ratlles ben fetes"
Varem seguir xerrant i unes rondes després
va mirar l'hora, se li esgotava el temps.
Allí a la porta se'm va quedar mirant,
cerimoniosament em va agarrar el cap
i m'ho va dir així de clar:

"Els cantants som un tall de subnormals
amagats baix miralls d'aforismes.
Cal aplicar la creativitat
al treball de la benzina i els vidres.
Al costat dels nostres fills i filles.

Perquè els tancs i la sang
i l'amor ens faran lliures"