23 de gener 2020

El desig



Dins del llit ho desitjo aquesta nit
festa de llamps i trons fins que es desfacin els mugrons
Uf! Quin desfici, faré el sacrifici, vull ser el seient de la teva bici
vola la consciència, quan mous els teus malucs no tinc coherència
perdo la paciència, ho perdo tot no em queda herència
esquivo la fletxa de Cupid el presumit
tinc por del pessic, tinc por al teu desig.

No t'enganyo quan et dic que és per tu que canto
de vegades m'entrebanco, quan et veig sento un neguit, m'espanto
i penso que el que vull és joglar amb el teu melic
que investiguem racons, que compartim llençols
em manca la paciència si m'allunya la distància de l'estima
i és que em falta calma, em falta l'aire que respiro
quan et miro i em dius que no saps perquè somrius
que no saps perquè no vius en els moments que et sents més viu.

Somio que m'adormo entre els teus pits
desperta el meu desig amb els teus dits.