06 de juny 2018

Trenca la finestra



Només queda una lluerna per atrapar
que done llum al meu caminar.
Si mire cap enrere,
la senda es torna fosca, no té final.

He de fer-ho ràpid, prou de pensar tant
el cervell no hem para mai.
No escolte, no mire,
que el temps m'està guanyant.

Fer camí, cap a tu
fugir de mi, no vore els murs.
Eixa caixa fosca apaga el foc,
no et fa més dur.

Fer camí, cap a tu
Vore't ací si obris les ulls
Tots els mals s'espanten
quan marquem el ritme junts.

Ja no queda claveguera , forat ni cau
que torne negre aquest cel tant blau.
Els plors ja no m'ofeguen
les pors van fugint al meu pas.

i ara mire al meu voltant,
per gaudir de ser l'estrany,
que ha eixit de la cova,
Adéu monstre final!

Fer camí, cap a tu
fugir de mi, no vore els murs.
Eixa caixa fosca apaga el foc,
no et fa més dur.

Fer camí, cap a tu
Vore't ací si obris les ulls
Tots els mals s'espanten
quan marquem el ritme junts.

Trenca la finestra
desfés aquells nucs que t'han lligat
Farem que en cada festa
sone el teu nou compàs.