15 de juny 2018

Karrasketon



S'amaga el Sol, les raboses tenen fam.
Somriures a la cara, han quedat els germans.
Sopar a la fresca, terrassa i cassalla.
Jaleo al carrer, cubata i metralla!

Et mire als ulls, les pupil·les es fan grans.
Foc i festa a la vora de la mar.
Agafa'm de la mà, 'nem a la barra.
Calfa vas a eixir, el futur és ara!

Perquè la nit és nostra!
Foc al meu llit! Foc! Foc! Foc!
Perquè la nit és nostra!
Foc al meu llit! Balla-li, balla-li! Acosta't!

No estic improvisant, ho porte escrit de casa.
El flow impregna Al-jazira, què passa!
Sube el caché, que vengo con la banda.
Dile a tu panda que la Fumi manda!

El ritme sona, arriba la tempesta.
Queda't amb mi que esta nit farem gresca.
Dasousa en Atomic Studio prepara la mescla.
La Fúmiga i Pupil·les, que comence la festa!

Perquè la nit és nostra!
Foc al meu llit! Foc! Foc! Foc!
Perquè la nit és nostra!
Foc al meu llit! Balla-li, balla-li! Acosta't!

Perquè la nit és nostra!
Foc al meu llit! Foc! Foc! Foc!
Perquè la nit és nostra!
Foc al meu llit! Balla-li, balla-li! Acosta't!

Perquè la nit és nostra!
Foc al meu llit! Foc! Foc! Foc!
Perquè la nit és nostra!
Foc al meu llit! Balla-li, balla-li! Acosta't!