30 de gener 2018

Tot és mentida



Tot està podrit, sento molta pudor
Tenen el dits tant bruts; que em foten pena

I ens fan anar com a uns titelles
Mouen els fils que els va més bé
Les rates són molt més sinceres
Que no ens amaguen res de res

Tot és mentida, estan de conya
Si estirem del fil plouran banquers
Tot és mentida, estat carronya
Ens fan saber el que en ells els va bé
Tot és mentida, estan de conya
Xerrameca de polítics absents
Tot és mentida, estat carronya
Els de dalt tenen la ma de morter

Juguen a fer-se els forts, i a esmicolar-ho tot
Viuen en paral·lel, al món que es carreguen

Jo ja no em crec ni una paraula
Em vull fer anar jo a mi mateix
Les rates són molt menys pudentes
i no ens amaguen res de res

Tot és mentida, estan de conya

Que caiguin d'allà dalt, que baixin a jugar
Les normes aquí baix són per tothom iguals
Que caiguin d'allà dalt, que baixin a jugar
Les normes aquí baix són per tothom iguals

Tot és mentida, estan de conya