20 de gener 2018

Rumba de l'avorrit



Avorrit, avorrit, sóc tan avorrit
que la gent plora de pena si explico un acudit.
Avorrit, avorrit, sóc tan avorrit,
ben igual que el peix bullit.
Avorrit, avorrit, sóc tan avorrit
que fa més de tres setmanes que sóc a dins del llit.
Avorrit, avorrit, sóc tan avorrit
que no tinc ni un sol amic.

Jo que intento seduir la noia rossa de la barra:
té un escot enorme i ben exuberant.
La convido a beure un bíter mentre explico i li recito
de memòria el nombre pi i el temps de Planck.

I em pregunto per què marxa.
Es pregunta per què marxa!
Remugant com una manxa.
Remugant com una manxa!
M'ha dit "vine al llit" i ja m'he adormit.

I em pregunto què l'espanta
Es pregunta què l'espanta!
mentre bec la meva Fanta
Mentre beu la seva Fanta!
Li ha dit "vine al llit" i ja s'ha adormit.

Aniré a la biblioteca tot buscant una noieta
ben lletrada i amb més coco que braguer.
M'agenollo i li recito de tirada i de memòria
el Canigó de Mossèn Cinto Verdaguer.

I em pregunto per què marxa...
Avorrit, avorrit, sóc tan avorrit...

Avorrit, avorrit, sóc tan avorrit
que no tinc, que no tinc, que no tinc ni un mig amic!

Vinga, vinga aixeca el cul que t'estàs tornant gandul!
Vinga, vinga aixeca el cap que t'estàs quedant tarat!
Escolta un disc d'Obeses i gaudeix com les deesses.
Surt i viu la vida, que al llit sol no hi faràs res.

Avorrit, avorrit, sóc tan avorrit
que no tinc, que no tinc, que no tinc,
que no tinc cap intenció de moure un pèl
per molt que soni aquesta rumba dedicada a l'avorrit!