25 de gener 2015

Crèixer junts



Nàixer , riure, créixer junts a quatre rodes
el parc un Coffe Shop que entre cartes fèiem rotgle.
Enyore, enyore, enyore aquells estius,
risses a les sèquies, l'aigua d'aquell riu
que ens va fer amics per sempre.

I es deixarem les veus, disfrutarem com deus,
altra nit amb els meus.
I es deixarem les veus disfrutarem com deus,
altra nit amb els meus.

Sona trist i melancòlic, altre dissabte alcohòlic,
diumenge de ressaca, al local fum d'hidropònic.
I un crit per els amics,
i un crit pels dijous que acabàvem
tots de festa al teu pis.
I em fa feliç, i em fa feliç
contemplar que al pas del temps seguim junts,
forts com punys, risses, màgia, festivals,
nits de llunes superficials i emoció.
Transformar les nostres vides en una cançó

I es deixarem les veus, disfrutarem com deus,
altra nit amb els meus.
I es deixarem les veus disfrutarem com deus,
altra nit amb els meus.