02 de gener 2015

El macarrons de la iaia




M'agrada com em mires, m'agrada com camines,
m'agrada com respires mentre dorms.

m'agrada com et mous, m'agrada com crides,
m'agrada quan plores i alhora rius.

m'agrada el que em dius, m'agrada el que escrius,
m'agrades quan et desdius.

m'agrades nua, m'agrades amb roba,
m'agrades quan em poses a proba.

m'agrades més que els dissabtes, m'agrades molt més que
els carrers de Cadaqués.

m'agrades més del que et penses, m'agrades més que
els macarrons de la iaia.

m'agrada el que em dius, m'agrada el que escrius,
m'agrades...

m'agrada el que t'agrada, m'agrades maquillada, i si,
m'agrades recent llevada.

m'agrades amb mel, m'agrades amb nata,
i m'agrades farcida de xocolata.

m'agrada com cantes, m'agrada com balles,
m'agrada tot el que calles.

m'agrades si t'amagues, m'agrades si t'enfades,
m'agraden les visites inesperades.

m'agrades atrevida, m'agrades indiscreta,
m'agrada la nostra aventura secreta.