20 de setembre 2022

T'he trobat a faltar



Hola, què tal, on t'havies posat.
Feia molt temps que no en sabia res de tu.
On t'havies amagat.
Et solia trobar a cada racó,
Fossis on fossis sempre em donaves la mà,
T'he trobat a faltar

Et vesteixes de música com abans,
Brilles tant, tant i tant
No et recordava així, però no canviïs res de tu.
No t'ho he explicat mai, però la veritat és que
Em dónes tant, tant i tant
Que em fas pujar als núvols i no ho vull canviar per res.

T'he trobat a faltar,
On t'havies amagat,
Que tot se'm fa més complicat
quan tu no ets a prop meu
quan no ets al meu costat.
T'he trobat a faltar,
On t'havies amagat,
On són les melodies que algun dia em vas cantar.

Amb tu al davant tornava a ser un nen,
Jugàvem els dos a descobrir noves cançons,
No em deixaves mai sol
Em feies riure i em feies plorar
Tenies la forma de fer tremolar el meu món
T'he trobat a faltar.

Et vesteixes de música com abans...

T'he trobat a faltar...

Has arribat de cop,
M'has agafat desprevingut
I mira que ja pensava que ja ens tocava tornar a estar junts
Has arribat de cop
I just en el moment precís
Quan més et necessitava, més somiava tenir-te amb mi.

T'he trobat a faltar...