07 d’abril 2018

Super guai



Tot cantant
la vida baixa per un tobogan
no hi ha problemes, oblida'ls maldecaps
me sento súper guai
tot ballant

Estén los braços, pren-me de les mans
no hi ha problemes, oblida'ls maldecaps
me sento súper guai

Tu ets la llum del meu camí
l'aigua que rega les flors del jardí
la calor que batega al meu pit
i em fa sentir tan guai

Tu ets la pau
la sal que dóna vida al meu destí
lo solet que il·lumina'l matí
i em fa sentir tan guai

Tu que em fas oblidar qui sóc del tot
la vida pren un altre nord
lo teu cap recolzat al meu cor

Tot ballant
estén los braços, pren-me de les mans
no hi ha problemes, oblida'ls maldecaps
i em sento súper guai

Súper guai

Tu ets la sang que em corre per les venes
la passió que em desfà les trenes
la raó de ser el meu despertar
tu em fas sentir tan guai

Si tu estàs no em cal res més
un somriure val per tres
tot lo món gira del revés
tu em fas sentir tan guai

Tu que em fas oblidar qui sóc del tot
la vida pren un altre nord
lo teu cap recolzat recolzat al meu cor

Tot ballant
estén los braços, pren-me de les mans
no hi ha problemes, oblida'ls maldecaps
me sento súper guai

Jo la terra, tu la flor
la nineta del meu cor
la cançó que em trau la son
i em fa sentir tan guai

Dos princeses que en sou una
font de la meua fortuna
dos cireres, una pruna
si tan guai

Tu que em fas oblidar qui sóc del tot
la vida pren un altre nord
lo teu cap recolzat al meu cor
tot ballant

Estén los braços, pren-me de les mans
no hi ha problemes, oblida'ls maldecaps
i em sento súper guai

Súper guai

Súper guai