24 d’abril 2018

Deixem-ho tot



Obre els ulls està passant
Em deixes escapar
Fes-li un lloc a la raó
No és el que diran , és el que tu vols

Saps com canviar el meu món
Amb un sol gest, gires la història
Prova-ho no tinguis por
Vine i deixem-ho tot

Digue'm el què penses
Sé que és el mateix que jo
No hi ha temps a perdre
Vine i deixem-ho tot

No és tan fàcil ser com vols
Si tampoc planteges cap opció
Em fan falta explicacions
Per poder trobar la clau que t’obri el cor

Digue'm el què penses
Sé que és el mateix que jo
No hi ha temps a perdre
Vine i deixem-ho tot

Quan vulguis donar-me una oportunitat
Tot i no estar a prop meu envia'm una senyal
Estaré esperant-te, algun dia tornaràs
No et facis enrere queda't al meu costat

Vine i deixem-ho tot

Digue'm el què penses
Sé que és el mateix que jo
No hi ha temps a perdre
Vine i deixem-ho tot

Esperant una senyal