06 d’abril 2018

Mals temps




Despertes ja cansat
La tele està engegada a qualsevol canal
No saps ni quant temps fa
De l'última vegada que et vas dutxar

M'haig d'aixecar, ja ho sé
Sempre penso el mateix
Demà estaré millor
Em despendré d'aquesta olor

Em miro al mirall
Haig d'aconseguir un treball
No és massa tard per mi, ja ho sé
Només són mals temps

Escolto els tertulians
Pintant-me un panorama força delirant
La ment em va a cent
La quarantena em persegueix insistentment

Tens la sensació impotent
Que el temps escanya sempre molt lentament
No pots badar molt més
O et quedaràs arraconat fins a la fi dels temps

M'haig d'aixecar, ja ho sé
Sempre penso el mateix
Demà estaré millor
Em despendré d'aquesta olor

Em miro al mirall
Haig d'aconseguir un treball
No és massa tard per mi, ja ho sé
Només són mals temps.