09 d’abril 2018

Protagonista



He estat protagonista del teu somni aquesta nit.

Segrestat, m'has fet príncep d'un reïnat.
ple d'enigmes i secrets que no havies confessat.
M'has portat per racons insospitats
que mai vaig imaginar a les golfes d'un castell abandonat.

He estat protagonista del teu somni aquesta nit.

D'amagat senyalant-me un vell fanal
que il·lumina un camí fosc on fa temps vas decidir canviar el teu nom.
T'ha costat admetre que fa tants anys
que el destí ens ha portat per un conte diferent del que havíem somniat.
I jo (I jo, I jo),
gastaria mil vides per sentir un cop més el plaer de tornar a mirar-te.
I jo (I jo, I jo),
gastaria mil vides per sentir un cop més el plaer de tornar a tocar-te.
I jo (I jo, I jo),
gastaria mil vides per sentir un cop més el plaer de tornar a besar-te.
I jo (I jo, I jo),
gastaria mil vides per sentir un cop més el plaer de tornar a estimar-te.

He estat protagonista del teu somni aquesta nit.