17 de juny 2022

Valentina



VIP directe, quan entrem a la festa,
sala plena, anem mig torts, però el cubata ja no ens vessa.
Em posa tendre, la gent que parla i només treu fum
que t’estimen quan estàs a baix no quan estàs amunt.

brrr Estic molt fresc, un perdó dels teus a mi no em serveix,
qui trenca un cor vol dir que no se’l mereix,
avui brindo per la meva gent i ningú més,
estem al top, al top
ron cola al got.
No vull estar a d'alt de la torre si no ets tu qui em posa a lloc,
dependre de tu és dolent, ho sé, però depenc de tu.
Vull que comptis amb mi nena quan no comptis amb ningú.

Las niñas se nos aceran, nos dicen que tal,
veniros con nosotras, queremos bailar,
pidamos un cubata, bebamos más,
que la noche es larga, esto acaba de empezar,
con mi ‘clica’ no falta de na... no falta de na...
siempre con ganas de más... con ganas de más.

Valentina se me acerca y me dice que te pasa,
dónde has estado que no has dormido en casa.
Estaba en el estudio, tranquila no pasa nada.
Que llevo un día negro y una vida poco sana.
Fue oler su perfume, mirar su mirada,
que no pasa nada, que no se preocupe
que yo no era el malo, yo ni acostumbrado
me has defraudado y andas muy rara.

Come baby won’t you dance with me.
I just wanna dance with you.
Me and my homies back there.
We be poppin bottles back there, back there.

Come baby won’t you dance with me.
I just wanna dance with you.
Me and my homies back there.
We be poppin bottles back there, back there.

Un, dos
Estic molt fresc, un perdó dels teus a mi no em serveix,
qui trenca un cor vol dir que no se’l mereix,
avui brindo per la meva gent i ningú més,
estem al top, al top
ron cola al got.
No vull estar a d'alt de la torre si no ets tu qui em posa a lloc.

Me’n recordo quan passava, tot més ràpid al teu costat.
Aquella preciosa lady, que no tenia pietat.
Jo no et volia perdre però, nena, tu sola t’ho has guanyat.
Tenia ganes de veure’t, però ara el joc ja s’ha acabat.

Todas esas nenas se vienen pa’ aquí,
pero solo quiero bailar contigo.
Yo se que tu quieres, no te hagas baby.
Quiero que todos sean testigos.
Vamos a perdernos tu y yo, solo quiero perderme en tu boca,
ver ese cuerpo sin ropa, disfruta y solo siente el un..dos..

Estic molt fresc, un perdó dels teus a mi no em serveix,
qui trenca un cor vol dir que no se’l mereix,
avui brindo per la meva gent i ningú més,
estem al top, al top
ron cola al got.
No vull estar a d'alt de la torre si no ets tu qui em posa a lloc.