14 de juny 2022

Kokoschka


Tip de buscar-te en l’embruix d’una brisa suau, en els ulls entelats de la dona que passa, en la veu que era tan semblant. Fart de follar sondejant mil aplicacions. Constatar que a l’infern només hi ha succedanis de qui hem estimat abans. Perdre’m en un museu i, al final d’una sala, intuir-te, acostar-me, contemplar-nos, dislocar-me tot i separar entre tu i la resta, declarar-me addicte a la tempesta d’estimar patint, de no saber qui sóc sovint.  Trobar-te a dins d’un Kokoschka. Tu inundes tot l’espai. Que m’encomanis la nit. Trobar-te a dins d’un Kokoschka, i dormis sobre el meu pit. 

Escorcollar les novel·les que et vas deixar: sempre hi ha un tros de tu en un bon personatge. Les frases que vas marcar. Res com aquest museu. He triat enyorar-te. M’hi presento cada tarda. Trio turbulència, perdre, caure i separar entre tu i la resta, declarar-me addicte a la tempesta d’estimar patint, de no saber què faig sovint. Trobar-te a dins d’un Kokoschka. Tu inundes tot l’espai. Que m’encomanis la nit. Trobar-te a dins d’un Kokoschka, i dormis sobre el meu pit.