19 de novembre 2021

Cançó de bressol per la primavera



Menut meu, no tens per què plorar.
Menut meu, és l'hora de dormir.
Ja he mirat baix del teu llit,
ja he mirat i el monstre és com nosaltres.
A ell també li agraden els cels blaus.
A ell també li agrada beure orxata.
I sovint troba a faltar
les manisetes, les canyes i el fang.

Menut meu, que tingues bona nit.
Menut meu, somia amb els angelets.
Els monstres no, no són roïns,
volen dormir i els fan por els xiquets.
Ells no són els que porten els malsons.
Ells no són els que t'allunyen de casa,
ni fan plans d'austeritat,
ni furten tratges per vestir-se d'home honrat.
Menut meu, no tens per què plorar.
Menut meu, és l'hora de dormir.
Ja he mirat baix del teu llit,
ja he mirat i el monstre se n'ha anat.

No has vingut al món equivocat.
Has vingut a un món que resistix.
Ai, menut, no tens per què plorar
Si vols passaré la nit ací.
No has vingut al món equivocat.
Has vingut a un món que resistix.
Ai, menut, no tens per què plorar.
Si vols passaré la nit ací.